EsraYsf bende oğlumu ilk yoğun bakımda görünce yıkıldım allahım bayılcam böyle sonuçta yoğun bakım yani ve ilk kez başıma geliyor allahım doktorlar geldi yanıma ağlıyorum bi doktor kolumdan tuttu kızım sakin ol dua et şükret dedi bak şurada yatan bebeklere 3 aydır yatan var sadece kolay nefes alması için oksijen veriyoruz bebeğine dedi bi tövbe ettim silkelendim o bebeklere baktım dışarı çıktım ailelerine baktım özel hastane ama başka şehirden gelmişler bide yazık kalacak yerleri de yok sandalyelerde yatıyorlardı 😓 illa dua annenin babanın duası kabul olur ve eşinize söyleyin babasının yapması çok önemli az çok demesin bebeğinizin adına hemen sadaka çıkarsın inşallah tez zamanda çıksın sağlıkla ♥️