Sarılık için uzun süre tedavi görmüyorlar merak etmeyin antibiyotik tedavisi de uzun sürceni sanmıyorum ciğerlerinin gelişmesinde sorun var mı solunumda falan benim oğlum doğdu solunum yetmezliği vardı 9 gün tedavi gördü çıkacaktı doktoru sarılık başlangıcı var 1 gece de fototerapi görsün yarın çıkarayım annesi dedi antiyotikte başlamışlardı bu süreçte ciddi bişey olduğunu sanmıyorum tez zamanda sağlıkla kucağınıza alın meleğinizi 🤲🏻 Şimdi bebeğim için endişeleniyorum inşallah sağlıkla doğar da küveze almazlar ilçede yaşıyoruz doğum için 2 saatlik yola gidicez perişan olurum onu oralarda bırakıp evime de dönemem 😓