Denizyildizi1 evett hiç nişan ya da su gelmeyedebilir bazen suyu hastanede patlattıkları oluyor yani herkesin doğumu farklı oluyo cnm. Salya gibi yoğun akıntım vardı bi iki saat sonra yine geldi yoğun ben hala anlamamıştım ne olduğunu sonra biraz uyudum öğlen kalktığımda elbisem ıslanmıştı 3 cm olmuşum hiç sancım yoktu suni verdiler. Bayramın 1. Günü hastaneye gittikten 4 saat sonra bebeğimi kucağıma aldım. Kimisinin nişanı geliyo doğumu 1 haftayo buluyo falan Allah bi avazda kurtarsın hepimizi benim de salı gününe kadar gelmezse 2. bebğim çarşamba gece yatış verilcek suni sancı ile baslatlcak dpğımum