Afedersiniz öncelikle sağlık sorunu olduğu için biraz açık yazacağım 😔
Ben bi kaç gün önce bi post açtım. Cok kasınıyor vajinal bölgem bi kaç güb sonra sezaryen ile doğum yapacağım diye. Herkes mantar dedi bi kaç kişi sirkeli su dedi. Ben o bi kaç kişinin dediği sirkeli suyu yaptım! Yapmaz olaydım tahriş oldu soyuldu derim ! Sonra bembeyaz oldu soyulmaya basladı kücük kücük beyaz sivilce tarzı şeyler çıktı dipleri kıpkırmızı tabi! Ben 2-3 gün sonra doğuma gireceğim ve cuma günü ağda için gün almıştım. 🤦🏻♀️ Doğum için o kadar uzatmıştım tüylerimi 🤭 simdi jilette vurmak istemiyorum 😔 ne iyi gelir pişiğe?