Ikizlerimibeklerken kimseye bir aciklama yapmak zorunda degilsin bence; destek olmayan 3 metre ötede dursun. Bilmiyoruz deyip geçin. İkizlerde normal böyle seyler maalesef. Ne kadar ugrassan da bazen isler yolunda gitmeyebiliyor. Kaldi ki cocuklarinizi sizden iyi kimse dusunemez onemseyemez ☺️ Kader kısmet bazı seyler. Gunun sonunda iyi olsunlar da onemli olan o 🙏🏻☺️