Ikizlerimibeklerken iyi olacaklar insallah 🙏🏻 Beklemek zor evet ama suan onlar icin ugrasiyor doktor/hemsire ablalari abileri. Sezeryan yerinize dikkat edin. Allah korusun bi de dikislerle ugrasmayin. İlktihap kapabilir, acilabilir vs. Biraz dinlenmeye ihtiyaciniz var. İyi düşünün iyi olsunlar 🙏🏻🙏🏻 Dualarımız sizinle 🙏🏻😔