Biyo_logg Selam Doğuramayanlarr ,benim haftama yakın kimi gördüysem bebişler doğmak istemiyor 39+5 im tık yok normal doğum ve bebek gitgide kilolu oluyor sizde durumlar nedir 😭
Asil28 Biyo_logg 39+2 den🧿 gelmeyen oğluşumla selamlar 🤣 açılma yok nişan yok sancı yok su gelmiyor yarın kontrol var bakalım ne olacak
Annevecanliblog Biyo_logg 38+3 benim de aslında görünen 13 mayıs ama oğlum tam 38+3 te doğduğu için doktor kızımı da bu zamanlara bekliyodu. Gelmeyi bırak hala dönmedi çok canım sıkkın 😔
Biyo_logg Asil28 Allah bir sancıda kurtarsın İnşallah 🤲🏻 Ben bugün yürüyüş merdiven derken iyi bi kendimi harab edeceğim 😂 yarının tarihi iyi 05.05 22 olsn bari İnşallah 😀
ahmetinoznuru Asil28 ben de 38+2 açılma sancı yok ama nişan için sürekli kahverengi ya da pembe olur diyorlar bende kremrengi ve sarı tonunda bişiler geliyor iki üç defadır ama nişan mıdır bilmiyorum 🤷🏻♀️
Asil28 Biyo_logg 37. Haftama kadar çalıştığımdan dolayı iyi merdiven inip çıktım bol yürüdüm🤣 iki haftadır ilk 37 ye göre oldukça pasifim ama evde de durmuyorum evi temizliyorum pilatese oturuyorum hurma yiyorum akşam 1-2 tur yürüyüş yapıyorum ama yine de bir şey yok😔
asilveyigit Biyo_logg hahaha dün 20 kat merdiven çıktım sonra 80 squat sonra 2 kere sıcsk duş vs. 05.05 olsun istyorum fakat tık yok. Az suyum gelmişti pzt bir de 1 cm açıklıgım vardı 🤣🤣
Gaye001 Bizde 36+3 olduk gelmiyor diye yakınmicam çünkü erken ama şimdiden hurma egzersiz yürüyüş merdivene başladım ☺️
Biyo_logg Gaye001 yok yok senin vaktin var bi 38 i de gör sonra gelsn İnşallah 😊 ben ramazanda çıkamadım yürüyüş merdiven egzersiz vs hiçbişey yapmadım galiba onun etkisi var 🤦🏼♀️
Tazeanne0134 Biyo_logg benim oğlum 39+5de gece 2.20 doğmuştu şimdi kızım olacak 36+5 haftalık hamileyim hâlâ tık yok patlayacak gibi hissediyorum kendimi Gaye001 Bende 36+5 haftalık hamileyim oğlum sağ olsun bol bol yürüyüş spor yaptırıyor 😂
SevillC Gaye001 bizde 36yiz erken daha ama bekliyiruz yine de hurmaya başlamadım daha erken diye başlamalı miyim acaba?
Biyo_logg Asil28 maşallah ona rağmen tık yok 😂 ilk gebelik mi benm ilki 39+1 de olmuştu aşırı hareketliydim aynen sürekli yürüyüş merdiven spor . Bu sefer çok ağır geçti sanırım onun için gelmek bilmiyor nazlı kızım 🤦🏼♀️
Biyo_logg EULUER ve a.s 🤗 İnşallah sancısız açılma olur daha güzell 😍 bende de yalancı sancı arada vuruyo bitiyo açılma filan yok 🤷🏼♀️
Asil28 Biyo_logg ikinci hamileliğim ancak ilk bebeğimi kaybettim kürtaj oldum. İlk anneliğim olacak inşallah 🙏
Biyo_logg Asil28 yaa çok geçmiş olsun. Rabbim bu bebişi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sağ selamet İnşallah sürecimiz çabucak olup biter 🤲🏻
Biyo_logg Zuleyha_busra1 Aleykumselam 🤗 iyi fikir bende bi başliym 😀 ama sen bi hafta daha sabret yahu bebiş vaktini doldursun
ipekveatlas ben de varım 39+6 da sanırım nişanımdı 40+0 da suyum sızmış hafif kanamayla birlikte o zamandan beri hastanedeyim 2 gün oldu sancım yok acılma 1cm daha fazlası yok.. suni sancı yolu gözüküyo sanırım🥲
Biyo_logg Annevecanliblog sanki benimkide takla attı yan pozisyonda şuan , İnşallah düzelirler bizi yormadan dünyaya gelirlerrr
Biyo_logg Zuleyha_busra1 yaa maşallah minnoşa 😍 o zaman fazla beklemeden gelsin annesni yormasın İnşallah
Merve6494 Tam 38 den selamınızı aldım kızlar neden gelmiyor bu bebişler biz mi sabırsız davranıyoruz hüüfff deyince sağlıkla kucagımıza alırız inşallah hadi herkes nefes egzersizi yapsın 😍
Biyo_logg Merve6494 amiin İnşallah tez zamanda kısa sürede doğumumz gerçekleşir , senin daha varmış vaktin 🤗🤗
Biyo_logg asilveyigit 20 kat merdiven derken 20. Kata mı çıktın kız :)) ben merdiven çıkmadım şimdi gidip başkon yıkayacam sürünerek😀😂
SErennnnn 38+2 den selam. Bizde de gelen giden yok. Ağrı sancı hiçbir şey yok 😂 merdiven inip çıkıyorum hurma yiyorum yürüyorum evi çömelerek siliyorum ama yok 😂 sadece herkes karnımın aşağı düştüğünü söylüyor o kadar 😂
Ferii95 Biyo_logg ,39+1 olarak ben de burda yerimi alayım ☺️ 40 i doldurcaz heralde Mayıs anneleri olaraktan 40 + Lara gecmesek bari 😄
Biyo_logg Ferii95 bencede 40 ı tamamlayacağız bu gidişle nedir bu böyle yahu 😀 kemikleri acaip batıyor yataktan hamamböceği gibi kalkıyorm