Artık o kadar kafama taktım ki uykum kaçtı…
Dün kayınvalidem doğuma gelip bayağı kalacağını söyledi eşime, ben de içeriden duydum. Bu durum beni öyle korkutuyor ki, o lohusalık, o sürecin verdiği gerginlik, ilk defa yaşayacağım deneyimi kaynanamla atlatmak… Eşime söylediğimde ikisi de kalsın annen de annem de diyor ama annem de kaynanamdan nefret ediyor ben o kadınla kalmak istemiyorum kocanı ayarla diyor. Bu o kadar kötü bir durum ki… Biliyorum kaynanam gelse ev pislikten, mutfak yağdan geçilmiycek, mahrem şeylerimi paylaşamayacağım, canım sıkılıcak rahat hareket edemeyeceğim. Canım çok sıkılıyor kızlar, dua edin.