Minigindunyasi ebruay00 riksli bir gebeligin yoksa sakire gideblrsn yoksa bilmiyorm bnde arayis icindeym
Tugba6336 Sadriye35 çok pahalıymış gerçekten. Bende bugun tugba hanıma gitmeye başladım. Çok beğendim. Ama ücret çok geldi
Sadriye35 Tugba6336 doğum ücreti mi muayene mi çok geldi muayene ücreti aynı aslında diğer doktorlarla bir sefer alıyor bir Sefer almıyor ama doğum ücreti evet pahalı diğerlerine göre ama hoca çok iyi zaten siz de farketmissinizdir
Tugba6336 Sadriye35 yok dogum ücreti fazla geldi. Muane ücreti fazla değil. Çünkü 1 kontrol 1 muane alıyor yok çok beğendim içime çok sindi
Fatma__123 Ben lokman hekim hayatta gurcan beye gidiyorum çok memnunum çok ilgili ve bilgili doktor doğumda orda düşünüyorum. 200 lira muayeneve 4500 doğum demişlerdi.
Sadriye35 Tugba6336 evet çok iyi bir doktor gerçekten ben de çok seviyorum doktorumu van da böylesini bulduğum için mutluyum
Tugba6336 Sadriye35 biz yeni geldik van a çok üzülmüştüm gittiğim dr lar içime sinmedi. Ama tugba hoca muane ederken dedim doktorumu buldum. 🥰 inşallah pişman olmayız hiç bir zaman. Dogum ücreti biraz daha uygun olsaydı çok da güzel olurdu
Sadriye35 Tugba6336 Allah pişman etmesin canım ben de üzülüyodum iyi doktor hastane bulamicaz diye ilk günden beri tugba hocaya gidyoruz ben de senin gibi dedim bi kere kadin çok kararlı öyle mi böyle mi demiyor çok şükür inşallah sağlıkla da aliriz bebisleri kucağımıza
Nur22Elif Fiyatlar çok iyiymiş. 7-8den aşağı olmaz diye düşünüyordum. Ercişteyim ben de. Doktor arayışındayım. Burda özel yok, devlette sıra yok, 1 tane klinik var o da doğum yaptırmıyor. 🤦🏻♀️
Sadriye35 Nur22Elif anlıyorum rahat edemiyorsaniz zor tabiki her hafta gelmeniz gerektiğini bilmiyordum ayda bir falan olsa çekilirdi
Tubmavi Ben de 32. Haftamdayım bu hafta da Tuğba doktora gitcem. Başka doktorlara da gittim ama en düzenli takipli olduğum Tuğba hanımdı. Doğum ücreti fazla olduğu iÇin doğum iÇin akdamarda veya lokman hekime geçcem. Salı günü randevum var Tuğba hanımla. sonra 35. Hafta itibariyle doğum yapacağım hastaneden devam etcem. Doğum ücretini sorun etmeyecek olanlar gönül rahatlığıyla Tuğba hanımı seçebilir. 7 aylık bi süreç geçirdik aşırı memnunum.
Tugba6336 Tubmavi bizde bugun eşimle bunu konuştuk. Acaba 30 lu haftalarda başka doktor kabul eder mi? İlk oğlumda 20.Haftada doktorum kabul etmemişti. Biraz zor ikna etmiştik. Gelişimini en baştan takip etmeli bir doktor demişti
Tubmavi Tugba6336 evet öyle diyen doktorlar var ama muhtemelen yoğun bi doktordur zaten. Eltim full Burcu unvgana takipçiyken sadece doğuracağı gece akdamarda gitmişti. Hatta o zaman yanlış hatırlamıyorsam Tuğba hanım akdamardaymış söylediğine göre onunla doğum yapmış. (İsim karıştırmıyorsam ) yani Akdamar sadece doğum olacağı gün kabul etmiş. Ben de o yüzden 35. Haftamda gidip bi görüşcem ya Akdamar ya lokman hekimle.