Yaz kış hep dondurma yerim bugüne kadar dondurmadan boğazlarımın şiştiğini bile hatırlamam 😅 dışarıda kar yağarken ben dondurma yiyip kar izledim bütün kış, dolapta her zaman soğuk suyum var asla ılık bir şey yiyip içemem. Evde kalorifer yanıyor ve bundan 15 dakika önce elimde dondurma televizyon izliyordum 😅 doktorum bir zararı yok sadece boğazların şişerse ilaç kullanamazsın dedi 😅😅