Ay bende karışık duygular içerisindeyim 😅 hem heyecanlanıyorum hem korkuyorum bazen . Geliyor gelmekte olan 😅
30+5 iz bizde .
20 li haftalar hiç geçmedi benimde , say say bitemedi.bakalım 30’lar nasıl ilerleyecek.
Hazırlıklaırmı bitirdim sayılır ben kızlar , hastane cantamı hazırladım ama son eksikler var onları koyup kapatıcam . Sizde durumlar nasıl ?