Ozden-21 Doktorum bebegin esinde yaşlanma yani kireçlenme olduğunu söyledi yaşayan varmi acaba şuan 37 haftalık hamileyim perşembe günü gidecem erken doğum olabilir ?
Azra_Mom Ozden-21 canım yaşamadım ama böyle durumda bebeği alıyorlar sezeryanla diye duymuştum riske atmamak için oksijen besin oradan karşılanıyor çünkü senin zaten şükür ki vaktin dolmuş muhtemelen sezeryana alırlar hakkında hayırlısı sağ Salim kavuşursun inşallah 🤲🏻
Serapcemre Ozden-21 nden endişe ediyorsun ki zaten haftan güzel doğsa da skntı olmaz kaç cmmiş plesanta
Sardunya_pencereonu Bende 37+5 olduk, aynı sorun bendede var kireçlenme var cuma günü gidip sezeryan olmak istediğimi söylicem gün alcam çünkü suyum da azalıyor
Ozden-21 Sardunya_pencereonu benim suyumda yada bebekte her hangi bisey yokmuş gelisimi güzel dedi doktor bayramdan sonra gel Bi bakalim dedi umarım Bi sıkıntı olmaz hayirlisiyla kucağına alırsın inşallah canım
Ozden-21 Serapcemre doktorum da aynı şekil söyledi ama ister istemez korkuyorum ilk gebeliğim çok endişeliyim bilmiyorum ki doktor demedi ama bebegin boyu 50 cm kilosu 2750 idi geçen hafta gittiğimde
Serapcemre Ozden-21 yavrum sıkma canını ya ☺️Sezaryanda bile 38de alıyorlar zaten dursa da kilo almaz plesanta yaşlanması varmış üzme canını ilk hamılelıgımde olsa haftan dolmak uzere zaten kılosu da iyi o bir haftada almıştır 3olmuştur bence ☺️Olmasa bile ıyı kılosu küvezegirmez zaten bu haftalarda ciğer gelişimi de tamamlanmış oluyor zaten
Ozden-21 Serapcemre ay çok saol kiz bana dua edin yarın hastane yolcusuyum bakalim doktor bey ne diyecek Adana’da en iyi doktorlardan biri ama yinede insan tereddüt ediyor ilk hamilelik insanı daha bir sıkıntıya sokuyor bisey bilmediğin için ❤🤭🤭🤭
Serapcemre Ozden-21 😊inş güzel şeyler der ama ilki ikincisi yok benm ılk rahattı skntım olmadı ıkıncıde korktuk kovit oldum bebek ıkı hafta geriledi vs biraz da küçük bir bebiş yani rabbim sağlık versin gönlünü rahat tut
Ozden-21 Serapcemre Amin çok saol canim ben bu bebeğimde 2 . Kovit geçirisim birincisi daha yenilmiş haberim yokmuş 2 Cide 5 aylık felandi
Serapcemre Ozden-21 malesef biz etkilendik gerilenme dışında plesanta normalden kalın şu an doktor skntı yok diyor ıkı kere detaylıya girdm ben ama ne bileyim rabbim sağlıkla kavuştursun ben de 16haftalıktım geçirdim
Reshaa Ozden-21 ben de 20li haftalarımda korona geçirdim bebeğim hep geriden geldi şuan 40 haftalıgım ama hala geriden artı plesentam yaşlanmıs çarşambaya kadar bekleyelm olmado suni veririz dedi dr