Sergul29 benide çok korkutmuşlardı öyle bir şey yok birkaç saniye sürdü sadece. Çok az canın yanıyor. Çatala çıktım doktorum eldiveni giydi işaret ve orta parmağına jel sürdü. Derin nefes al dedi parmaklarını soktu. İlk girişi biraz acıtıyor ama geçiyor. Korkulacak bir şey değilmiş emin ol . Bebeğimi hayal ettim daha kolay oldu