ikincicivcivim doğum çok zor geçti. Bebeğim çok yoruldu. Doğumun son dakikası kalbi durdu ve 5 dakika ex oldu. Şu an serebral palsi hastası kızım. Kimseyi korkutmak istemem ama bu benim doktorumun ihmalkarlığı. 42 inci haftadaydım, 16 saat sürdü doğumum ve suni sancıyla başlatıldı. 4-5 saat sancıdan sonra ilerleme yavaşlayınca beni sezeryana alması gerekiyordu yapmadı, uğraşmak istemedi. Biz isteyince kabul etmedi. Şimdi davalığız. Sona yaklaştık. Umarım kazanan taraf biz oluruz.