Oguzhanberraselina ya tek zoru o , nasıl desem belin çok ağrıyor dik duramıyorsun, ve dikişler sanki , kendini düz tutmaya çalışırken geriliyor gibi oluyor. Ilk 2 gün biraz zor oluyor dikiş yeri sızladığı için . Ama ne kadar cok zorlsr ayaga kalkarsan çabuk geçiyor . Mesela ben 2. Gün evime gittim yürüyerek