Sezya Suleermz rica ederim canım ne demek. Rabbim Bi nefeste kolayca doğurmayı nasip sana da bize de 🤲🌸
Suleermz Sezya amin inşallah canım Rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😇
Bebetonunannesii 39+1 ne sancım var ne nişan geldi. 🙄 ne zaman doğum belirtim olacak gerçekten çok merak ediyorum artık
Sezya Bebetonunannesii bünyeden bünyeye değişiyor işte. Her hamilelik bile aynı olmuyor düşün. Bizde bekliyoruz pusuda 🙃
FDM220 Elifdmr ya bende tam 39.+0da doğum yapmıştım. Nişanım geldikten 2 buçuk saat sonra doğum yapmıştım