Suleermz doğumu hissetmeme gibi bir ihtimalin yok canım. Senin bide ilkmiş o yüzden sancı süren daha uzun olabilir vücut alışkın olmadığı için. Ama doğum başlayıp da iyice yakınlştığı zaman büyük tuvaletin varmış gibi ıkınma hissi geliyor ve tutamıyorsun. Yapman gereken tek şey sadece derin nefes alıp vermek. Kasılma olur sancı olur kanama ve suyun gelmediği sürece korkma bebişin de hareketini takip et. Dayanamıycak gibi olursan bekleme sakın git ama.