Fbd Doktorunuz bu haplari
sizin takviyeye ihtiyaciniz oldugu icin veriyordur, aksi durumda vermezdi zaten. Kan değerlerinize, testlerinize istinaden veriyor sonucta bunları. Bence siz doktorunuza güvenmiyorsunuz. Belki de değiştirmeniz gerekiyor.
Kendimden örnek vereyim: Sadeve vitamin hapı kullanıyorum 12.haftadan beri, geçen hafta da ayaklarımda kasılmalar başladı uykumdan uyandırıyor dediğim için magnezyuma başlattı beni, 30.haftamda yani. İlk 12 hafta da folid asit kullanmıştım. (Öncecinde de kullandım) Doktorum ne derse harfiyen uygulayan bir gebeyim, güveniyorum çünkü. Şimdiye kadar da hiç şikayetim olmadı. Siz de bence bi an önce doğru doktorda olup olmadığınıza emin olun. Kendi içiniz rahat etmesi için.