Fbd yani sen ilaçların pahalı oldugunu ima ettiysen devletin verdiğine yönlendirmiş olabilir ama eminim ilk verdikleri daha faydalıdır. Malum devletten pek bişe beklenmio:/ çoğu şey fiyasko.
İşte bilemiyorum yani. Doktorunla aranı ama sağa sola akrabaya bakarak yapılcak iş deil.
Mesela sinir olurm ben ytıyorm çok yorgunum halsizim, çevremdekiler ben hamileyken koşturuyordum böyle deildim vs vs sanki benim naz yaptığımı ima eder gibi.
Her gebelik başka benimkide böyle, dinlenmen gerekirken enayi gibi iş yaptıysan beni ilgilendirmez diorum susuolar.
Sende çevrendekiler, bebeğim böyle çok daha iyi olacakmış, senin doktorunun bilgisizliyse seni umursamayısıysa o da senin problemin . Benim doktorum çok iyi deyip geçicen.
Hep elalem böyle yapıo bende öyle yapıyım sürü pskolojisyle yürücek işler deil bu hamilelk olsun bebek büyütmek için olsun