tuananinannesi22 Cnsl252525 çok az kalmış ☺️ Sağlıkla almayı nasip etsin Allah kucağınıza. Bizimde daha 113 gün var 😁🐣
eylulmucizesi27 Bizimde uygulamaya göre 27 ama sezeryan olucam 38+3 de 19 Mayısa gün verdi doktorumuz heyecan korku hepsi bir arada 🙈
Yaseminsenel Son 27 bakalım uygulamaya göre doktor henüz bir şey söylemedi, sezeryan mi normal mi diye
Honeyinci Elif1910 hayir gitmedim gitmene gerek yok zaten doktoruma haber verdim sadece oda 1-2 gune bebek gelir hazirlikli ol dedi
eylulmucizesi27 Cnsl252525 kendimi sağlıklı olsun da bi şeyi olmasın herkes doğuruyor sonuçda bu kadar kötü bi şey değil diye kandırmaya çalışıyorum şu sıra 😅
Zehracan114 Deryy bu doktorların suni sancı verecekleri zaman çoğu kişi öncesinde doğuruyormuş😂😂Bu bebişler hissediyor bence birdahaki kontrolde doktora söylim böyle bişi desin bizimki de hemen gelmek ister belki🫣
Deryy Zehracan114 😅hem şansını dene hem dr acele ettirmiyorsa etme derim biz sabırsız takılıoruz ama zamanında gelsinler ya
analique Kubraygun_ Perşembe günü 37 haftayla 3600 grm kızım bu hafta normal gelmezse haftaya sezeyan belirleriz artık son günler çok zor değil mi ya 🥲😅