Sabahatbartu yani bende hep mamayla besliyorum 2 bucuk aylik.. fiskirmadan kusuyorsa normal dedi doktorlar hep benim bebiste kusuyor.. ben aptamil conformil kullaniyorum reflu yatagi gibi yatak yapiyorum yastiklardan 45 derecelik azaldi gunde 1 ya da 2 kez kusuyor az.. sende dene istersen ben faydasini gordum. Bir de kusan bebeklerde bazi markalarin ar diye mamalari var reflu icin onlarda durduruyormus kullanmadim.. ayrica mama yogunlastirici bir toz var oda kusmasini onluyor tabi ki bunlarin hepsini doktorunla gorusup uygulamalisin.. tozu ben uygulamadim. Gecer insallah ama korkma her bebekte oluyormus