Mel53 26 haftamin icindeyim gecen gun kuafore gidip normal boyayla boyattim.sadece koyu kahve boyiyabilirz dedi kuaforum.kizil tonlari ve acicidan uzak durdugunuz ve doktorunuzunda izni oldugu surece 5.aydan itibaren boyamanin hicbir sikintisi yok.bitkisel boya malesef ki cok akici ve beyaziniz vs.varsa hicbir sekilde kapatmaz bosa para vermis olursunuz..