Mel53 Merhaba, size bir sorum olacak. Hamileyken saç boyatmayın zararlı demelerinin sebebi nedir kızlar? Yani benim 11 hafta oldu bugün. Bitkisel boyayla da boyatsam kana geçer mi bu :/
tubaaden Mel53 kuzu saç boyamanin zararı var diye kesin birşey yok . Önce kafa derinden içeriye oradan kana sonra plesenta oradan da suzulecekde bebeğe . Diye bir yol gidiyor . Sadece önemli olan o kokuyu solumamak. Bende daha bir ay öncesi kızıla boyadım ama bir çocuğum daha var diye banyoda yaptım sen balkonda yap. Ha ama Yıldız bitkisel diye ayırt etmedim. Hiçbir şey tam anlamıyla sade değil . Herşeyden kimyasal var . Açık havada yaptir yada yap
ozgeya Mel53 benim doktorum 20.haftadan sonra bir kerelik olmak üzere tamamen bitkisel boyayla boyayabilirsin demişti. Ben de fazla boyatmamak için 35.haftamı bekledim,doğum zamanı beni kurtarsın diye,kuaförümde organik boyayla boyattım.
Umutipek Mel53 26 haftamin icindeyim gecen gun kuafore gidip normal boyayla boyattim.sadece koyu kahve boyiyabilirz dedi kuaforum.kizil tonlari ve acicidan uzak durdugunuz ve doktorunuzunda izni oldugu surece 5.aydan itibaren boyamanin hicbir sikintisi yok.bitkisel boya malesef ki cok akici ve beyaziniz vs.varsa hicbir sekilde kapatmaz bosa para vermis olursunuz..
goncacan Kana geçmesi degil amonyak kokusunun solunmssi zararli ben 15. Haftadan sonra amonyaksiz organik boyayla boyadm hep hic sıkıntı çıkmadı
Mel53 goncacan dimi ağzıma falan bişe bağlar solumazsam, ve bitkisel boya kullanırsam sıkıntı olmaz ?
deletedmom213 goncacan hangi marka boyadın ve ne renk boyadın? Ben sarı saçlıyım. Diplerim geldi. Dipleri sarı boyasam bu dediğin boya tutar mı
Duyguynrky Mel53 dışarda amonyaksız boya ile boya canım balkonda otur mesela bitkisel olanlarda amonyak yok denecek kadar az zarar vermez zaten kokmuyorda ama yine de dışarıda boya kapalı alanda boyama ya da boyatma
Irmakelizim06 deletedmom213 sarı saç için dipleri açmak gerekiyo az çok biliyosun kendi saçın bile olsa açıcısız sarıya çok yaklasmaz bence boyama açıcıyla boyasan kokusu çok ağır deriye işliyo tek boyayla boyasan ucu farklı renk dibi farklı renk olcak yinede kendin bilirsin benmde açıcısız tutmayacak renk ben boyamıyorum sürekli topluyorum zaten havalar sıcak dışardan görünüşünü değilde bebeğini düşün :)
goncacan deletedmom213 bende sari sacliyim watsonsta satilan naturtint marka en acik renk boyayla sadece dip yapıyorum
deletedmom503 Blog da okuyabilirsin sac bakimi diye bir bolüm var ve kesinlikle tavsiye etmiyorlar boyamayı benimde boyam akti ama bekliyorum dogumdan sonra boyucam kana karisiyor cunku ne kadar bitkisel olabilir ki bir boya😉😉
Gozdenur deletedmom503 valla dogumdan 6 ay sonrada skinti diolar boyatmak. O yuzden boyucam ben dogumdan once
mrymdnr Benim doktorumun ilk muayenede uyardığı konuydu artık saç boyamak yok demişti.Ön kısımlarımda çok fazla beyazım var benim günlük sprey boyayla kapatıyorum bende
Buskat mrymdnr bende de beyaz saç problemi var sprey boyalar da sıkınca tene bulaşıyor onu da kullanma demişti doktorum beyaz kapatıcı rimellerden aldım onu sürüyorum artık
Limpid Kana karısması için kafanızda acık yara vs olması lazım zararlı yada zararsz dıye bırsey yok ! Bılıyorsunuz ki hamilelerde deney yapılamıyorum kullandıgımız kremler sampuanlarda o zmn masum degıl ! Önmli olan solumAmak
EbruKrhn Merhaba bende hamileliğimi bilmeden koleston ile hem boyadım hem saçımı kestirdim sebep bu değil belki ama 11+6 da bebeğimin kalp atışı durdum kürtaj oldum😒 hep bunu düşünüyorum acaba boyadm diye mi oldu diyorum tabi sebep herşey olabilir bilemiyoruz şuan yine hamileyim ve asla boyamam ✋🏻 Bu benim hikayem ama herkese aynı olacak diye birşey yok💕 allah bebişlerimizi korusun🙏🏻
Mel53 EbruKrhn Hadi ya çok üzüldüm:(( bence olacağı vardır. Bende 11. Haftadayım. Sende kanama falan oldu mu, yoksa karnında nefesi mi kesildi nasıl oldu:( en korktuğum şey ya. 12. Haftadan sonra risk azalıyor diyorlar ama şu an kaçıncı haftadasın:(
EbruKrhn Mel53 ewt kanamam olmuştu ama kanama denmez çok minik bi lekeydi progestana başlamıştım nasip işte ikili tarama için gitmiştim kalbi durmuş ddi öyle ertesi gün aldılar😒 şuan daha yeni hamileyim 5 haftalık rabbim bunu sağlıklı verir kucağıma inşallah bütün annelerde sağlıkla alsn inşallah 🙏🏻
deletedmom213 Irmakelizim06 ben saçlarımı herzaman açıcıcz boyarım ve tam bet tutar çünkü cok koyu renk deil saçlarım. Ama anladgm kadarıyla bitkisellerd bi işe yaramıo
Irmakelizim06 deletedmom213 ya boyayanlar var ama simdi sen boyarsan allah korusun çocukta bişey çıkarsa sen saçını boyadın senin yüzünden oldu şeklinde sana yüklenirler çevre baskısı çok malum ben bunu göze alamam o yüzden çok döküldüğü halde kestirmiyorum bile
Naz1234 Banada doktorum 30.haftadan sonra artık saçlarını boyayabilirisn dedi ama henüz boyatamadım kararsızım 34.haftam bitti ..çok erken bence biraz daha beklemelisin