asilveyigit hic anlayamadım maalesef. benim de 1 cm acıklığım vardı 2–3 haftadır. 2 mayısta sabah uyandım normal cisimi yaptıktan sonra silinince bi damla kan gibi bisey gördüm hastaneye gittik muayene ettiler amniyon sıvısı mı değil mi diye baktılar yaptıkları test negatif cıktı yani suyum gelmemisti. sonra eve gönderdiler tekrar kanama olursa gel dediler dün gece yine cisimi yaptıktan sonra kanamam oldu akıntıyla karısıktı ama bildğimiz kandı. sonra tektar geldik hastaneye bu sefer akıntıyla karısık pembemsi olduğu icin su sızıyo olabilir dediler ki ben hic ama hşc anlamadım ıslakkık bile olmuyodu. tekrar test yaptılar ve pozitif kesede sızıntı varmış detaylı anlattım başınıza gelirse gidin doktora diye