kızlar hastaneye geldik (kanama+suyum az az sızıyomuş) bu yüzden yatışım verildi ama hiç sancım yok dua eder misiniz her şey hızlı ve kolayca ilerlesin diye kızlar dün geceden beri hastanedeyim ama acıklık ilerlemiyo sancım yok böyle giderse suni sancıyı tadıcam lütfen benim icinde dua eder misiniz 🤲🏻🤍