Dyg34 Maviss35 ben henüz almadım kuzenimde kullandık ne kadar dogru bir tercih oldugunu anladım ozaman şampuan ve vucut losyonunu alıcan ben ilk etapta bebek yagı ilk 3 ay yasak biliyorsun birde pişik kremini alırım yeter😂
Babies16 Maviss35 bende memnun kalirim buyuk ihtimalle.cunku sebamed yuzdeyuz bitkisel yaziyor.mustela yuzde 98 e kadar bitkisel karisim diyor.ben tam bitkisel istedm
Maviss35 Babies16 ya sebamed ıslak mendil falan aldım kendimde daha önce sebamed ürünlerini kullandım memnun kaldım ama herkes mustela diyince bi afalladım
Elif1147 Maviss35 ben müstelanın pişik kremini aldım bebeğimi aşırı pişik yaptı.o markadan daha zerre birşey almam.ama şampıan olarak ünibaby yenidoğan kullanıyorm güzel
Bilge35 Maviss35 şampuan pisik kremi . Losyonu almadım bi arkadaşım çocuğuna güney kremi almıştı onun yanında hediye vermişler onu bana verdi. Ama bence pişir kremi ve şampuan yeterli
Kenanizm18 Maviss35 sebamedi tavsiye eden muhakkak vardır ama onunda ürünlerinde bazı karısımlar oluyor. Ve malesef geri alınmadıgı icin son tüketimi silip yeniden satış yapılıyor :/ kozmetikde calısmıstım ☺️
Deletedmom411 Mustela kullanmistim ilkinde simdi yine aynisindan alacagim konak onleyicili sampuan almistim mustelanin o bitince yine mustela yeni dogan hassas cilt devam gayet guzel bi sampuan tavsiye ederim