Maviss35 merhaba bebek setini aldım ben mustelanın. İçinde her şey var zaten yani uzun süre gider. Hepsiburadada 175 tl idi set. Çok güzel geldi paketleme falan. Hatta hediye bile göndermişler yanında bikaç tane ürün. Çatlak kremimde mustela, genel olarak memnunum