eminrduran valla beni kontrole bant cikartmak ixin cagiran olmadi zaten 3 gün kaldim hastaned3 2. Gün banti cikarttilar ben duş aldim hastanede falan
Yapistirmaydi dikişlerim ben
40 ciktiktan sonra kontrole gittim o kadar osa alttan muayne falan tabiki yapılmadı ultrasonla bakti birde gozuyle dikisleri kontrol etti o kadar canim