eminrduran benim bantı ertesi gün çıkarıp soğuk sprey sıktılar(su geçirmeyen) karnıma bastırma olayı doğumdan sonra ki bir kaç saat içinde yapıldı. Doğumdan bir hafta sonra doktor kontrolüne gittim, ufak bir dikişim kalmıştı düşmeyen onu da bistüri ile aldı doktorum hissetmedim bile. İyileşmem hızlı oldu çünkü hiç nemli bırakmadım. Bir ay sonra da vajinal muayene olacağım.
15 gün oldu sezaryen olalı, İlk bir hafta idrarda yanma ve karın içi basınç yaşadım. Ayaklarım aşırı şişti. Dinlendim bol yürüyüş yaptım şimdi herşey daha iyi ☺️