09gul Kızlar son üç gündür sol kulağımda bir ses duyuyorum. Tarif etmesi çok güç. Rüzgarda bir kuşun kanat çırpması gibi ama daha seri. Ya da araba alarmı öter ya onun pilinin zayıfladığını düşünün öyle zayıf bir ses. Gerçekten ilk kez böyle bir durum yaşıyorum. Şu an sol tarafıma yatıyorum yine başladı. Bu ses neyin sesi delireceğim.
iremss 09gul yakn zamanda yüksek sese maruz kaldınız mı Gribal enfeksiyon geçirdiniz mi Vertigo gibi kulağa bağlı rahtsızlığınz var mı Ya da stresli işiniz hayatınız var mı Ben çok stresli olduğm bi dönemde tinitus teşhisi ile bi dönem uğraşmıştm tek frekansta tek kulakta ses vardı o oldupu içinde işitme kaybı görünüyordu bi süre sonra geçti
12siradanbiri 09gul kulağını kulak copuyle veya peçete vs şeylerle temizliyor musun . Ben kulak çöpünü cok kullanırdım kulak kiri afedersin zara yapışmış ite ite , temizlemisti doktor. Belki oyle biseydir seninde ,
mhndshnm 09gul benimde kulağımda bazen rüzgar sesi gibi bazen fu fu fu gibi bir sesler oluyor. Yatınca vs oluyor sizinde öyle mi oluyor
09gul iremss sorularınıza hep hayır cevabım. Sadece korona geçirdim. Bunun bir ilgisi var mı. Şubat ayında geçirmiştim.
09gul İlk başta kuş sesi falan zannettim ama değil. Sanki çok zayıf derinden gelen kalp atışı sesi gibi.
Tomvejerry 09gul bende seneler önce bi anda başladı yıllarca KBB ye gittim a vitamin eksikliği deyip gönderdiler sonra bi doktora geldim. Bana dedi ki iyi beyin cerrahı bul boynundan beyne giden damarlara baksınlar dedi. Buldum adam karotis doblerr istedi benden çektirdim sağ kulağımdan beynime giden kan diğer kulaktan giden kan basıncının 3-4 katı çıktı yani damardan geçen kanın sesini duyuyormuşum. Böyle yağmurlu hava da rüzgar uğuldaması gibi.
09gul 12siradanbiri kulak çubuğu ile temizliyorum. 39. Haftamdayım doğumla bir alakası olabilir mi ki.
09gul mhndshnm kulağımın üzerine yatınca oluyor. İki gecedir. Ama ilkinde mutfakta yemek yapıyordum üç gün önce. Ayaktaydım yani. Rüzgar sesi gibi değil. Çok tuhaf bir ses. Tarif ettiğim gibi işte. Bazen de minik bir köpek yavrusunun viyaklaması gibi geliyor. Korkutucu.
KKTCanurse mhndshnm Kalp ile alakası olabilir mi ?benimde kulağımda öle sesler oluyor sol kulagimda. kafamı yan cevirnce özellikle artıyor. fu fu fu her kalp atışında bu sesi duyuyorum .🤔
hukukcuanne_06 Tomvejerry ay galiba bunu yaptırmadım doğumdan sonra da bu testi yaptırayım, peki sizin tedavisi oldu mu? Ben de kan fazla gidiyo diye düşünüyorum hep boynuma sülük tutturmayı bile düşündüm:(
Sermec27 Tomvejerry bende de olmuştu bu hamileyken doğumdan Bir süre sonra devam etti aynı size olan bana da oluyormuş kulaktan geçen damarla ilgiliymis maalesef tedavisi de yok
09gul iremss doğumdan sonra da geçmezse bir doktora gitmem lazım sanırım. 39+0 ım bu gece itibariyle. O yüzden önceliğim doğum şu an. 😐
mhndshnm 09gul Bende basınç artışı oluyor hamilelikte de artabilir demişlerdi belki öyle bir şeydir :)
Tugcesevimli 09gul aynı durumu yaşadım 28.hafta gebeydim o zaman uykularimdan uyanıyorum KBB ye gittim yıkadılar hemen geçti tıkanmış büyük ihtimal tamamen kapanmasini beklemeden git canım
09gul Tugcesevimli ya doğumum çok yakın 1 hafta içinde doğuracağım Allah’ız izniyle. KBB sonraki iş olacak sanırım benim için
annesinin_beybisi 09gul bana da şuan sanki gece karanlıkta ormanda çır cır böceklerinin bir sesi olur ya o tarz bir ses geliyor
09gul annesinin_beybisi kendimi akıl hastası gibi hissediyorum tövbe estağfurullah. 🤭 Bu hamilelik bize ne etti böyle ya.
Tugcesevimli 09gul doğumla alakası yok ki KBB ye gidin bende böyle yaptım sizin gibi birden tıkandı tık diye kapandı delirdim resmen öyle gittim yıkadılar,sıklasir sonra bebeğinizle bolunmeyin hiç gidemezsiniz ihmal etmeyin iki dakikalık 😬❣️
annesinin_beybisi 09gul valla hamilelikten mi onu da bilemiyoruz ki😀 ben gribim hadi ona bağlayım da bir ara benim de ne zaman yastığa kafami koysam kulağıma nabız sesi gelirdi sanki kalbim kulağımda atıyor bu ses beni uyutmazdi o zaman hamile de değilim valla vücut kendi kendine birseuler yapıyor ama anlamiyoruz🤭
09gul mhndshnm umarım sadece o kadarlık basit bir şeydir. Kulak çok mühim ya kötü bir şey yoktur umarım
09gul annesinin_beybisi ben grip de değilim. Hadi bakalım al bı de buradan yak 🤭 bağlayabileceğim tek şey hamilelik şu an. Vücut bir şeyler anlatmaya çalışıyor ama anlamıyoruz cidden.