Leyla-ay-3023 Dnl hayatım ben 4+4 de vajinal ultrasonda görmüştüm 5+6 da da bebeği ve kalp atışını görmüştüm
Dnl Leyla-ay-3023 canım benim vajinal muayene yapmıyor doktorum, hamilelikte çok yüksek düşük riski oluyor bende ondan yapmıyor sanırım kanamam vs oluyor🥺
Dnl Leyla-ay-3023 evet artış güzel bitanem ama happy mom annelerimin fikrinide almak istedim ❤️Hayırlı olsun seninde🤲🏻😍
Dnl Sehrbnon12 artık yapmıyorum valla kuzum ya, yaterki saglıklı hamilelik geçireyim inşallah iş herzaman olur❤️
Leyla-ay-3023 Dnl ya ben ona inanmıyorum doktorların geneli vajinal muayene yapar böyle riski bir şey olsa girmezler o potaya bu konu ayrı ama malesef ki ortalama 6 hafta olmadan normal ultrasonda görülmez diye düşünüyorum
Dnl Leyla-ay-3023 benim vajinal muayene sonrasında hep kanamam oluyor, her doktorun bi bildigi vardır diyelim😊🤲🏻 2kere kürtaj oldum hamilelikte düşük tehdidi yaşıyorum ben, inşallah bu gebeligim çok güzel gider dua edin anneler kızlar❤️
Sonundabende Dnl Ayyy bende aynı onları düşünüyorum kafayı yicem bende 😔😔😔 bende verdin ilk 150 sonra dört gün sonra 990.3 çıktı
Dnl Sonundabende saglıkla olur inşallah kuzum, zamanda geçmiyor ki bi an önce 13-15 haftalık olsak en azından düşük riski bi nevi kalkıyor ortadan🥰🤲🏻
Sonundabende Dnl ayy aynen canım benim Allah hayırlısıyla insallah kucaklarımıza almayı nasip eder 🤍🥰
Dnl 12game daha çok yeni ama geç döllenmiş olabilir, 2-3gün sonra tekrar kan verirsin artış varsa süper 😍🥰 ama degerine göre hamilesin 51 pozitif bi deger
Sehrbnon12 12game canım daha yeni falandır 2 gun sonra tekrarla 2 katı olması önemli kendini yorup sıkma canını