Mommce Kızlar acil bakar mısınız doğum suyunun kokusu rengi falan oluyor mu bir anda böyle çok fazla değilde su geldi yataktan dönerken afedersiniz idrar gibide kokmuyor kokusu yok acaba doğum suyu mu hastaneye gitmeli miyim hemen
Suleermz Mommce büyük ihtimalle doğum başlangıci olabilir canım ılık bir duş al kendini strese sokma ordan da hastaneye git açıklık ilerlemiş olabilir
Birkuzucukbeklerken Mommce dogumun başlamış yuksek ihtimalle doktora git bence hemen bekleme cocuk zarar görmesin
Zeynosunannesii Mommce yok benim de az az geliyodu ama birden gelmiyo kimininde bianda hepsi gelirmiş ama Su olsa devam eder biraz hareket edin bı bekleyin bakalım
Sinemmmmm58 Mommce hayir bazen sizma yapip duradabilir benim oyle oldu haftaniz gelmis zaten beklemeden bi acile.gitseniz iyi olur
Antevortes Vakti gelmis artik su olabilir ben olsam doktora giderdim bi baksinlar belki acilma vardir hissetmiyosundur
Mommce Antevortes 2 cm açıklık vardı canım bende 10 gün önce falan gideceğim biraz bekleyip sancım yok şuan
Zeynosunannesii Ben hemen gitmiştim sancıniz yoksa tavsiyem az oyalanin öyle gidin kendi sancıniz başlar belki yoksa direk suni takarlar şimdi
Mommce Zeynosunannesii aynen canım sancım yok sadece karnım çok sert taş gibi biraz bekleyip gideceğim
Zeynosunannesii Siz bence bı duş alın rahatlayın doktora gidin sonrada hayırlısıyla kucağınıza alırsınız ins
Antevortes Mommce sancisiz baslayip cok hizli ilerleyebilir insallah en kolayindan dogum nasip olur tetikte olun valla su geldiyse zaten enfeksiyon riski oluyormus bugun yarin gidip durumu netlestirmek gerek
Zeynosunannesii Mommce sertse belki kasilmalarin başlayacak az bekle çokta geç kalma tabi açıklığına varsa benim de öyleydi ilk doğumda 2 cm açıklık vardı su geldi sonra
Mommce Zeynosunannesii ped falan mı koymam gerekiyor canım hastaneye giderken suyum gelmeye devam ediyoda
Mommce Suleermz Zeynosunannesii asilveyigit Birkuzucukbeklerken Bir saate yakın oyalandim evde sonra hastane gittim 3 4 cm açıklık vardı nstede sancı yok. Nst cekilene kadar acilden doğum haneye çıkana kadar 5 olmuş sancı sıfırdi. Saat 21de suni sancı verildi ama yine öyle etkili bı sancı çıkmıyordu nstede sonra 23:23 de bebeğimi kucağıma aldım kuzular 🥰🥰🥰