Selâmün aleyküm bayanlar 🤗 Biraz uzun ama belki birine vesile olurum.
Ben 6 aylık evliyim evlenmeden 2 ay önce kahverengi ara lekelenme şikayetim başladı.Düğün stresi olarak düşündüm evlendikten sonra 2 ay yine devam edince Dr a gittim evliliğimin 2 aylık sürecinde de eşim korundu ben d.k. hapı falan kullanmadım . Şikayet devam edince Dr histeroskopi yaptı rahimde 2 tane 1.5 ve 2 cm polip var ilaç tedavin yok tek çare ameliyat gebe kalma ihtimalim çok düşük,gebe kalsan da düşük yaparsın dediler. ben de amelîyat olmak istemedim bu yüzden korunmayı bıraktık ve histeroskopinin ertesi günü 10 gün boyunca Sabah 1 akşam 1 orta boy soğanın 1 kat dış kabuğunu soyup 1.5 bardak klorsuz Su kaynatıp içine 4 e böldüğüm soğanları attım 5dk kaynattım biraz ılınınca içtim. O ay Rabbim nasip etti ve gebe kaldım . Şuan iyi durumdayız Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip olsun bu duygu. Bebeklerimizi sağ salim sağlıklı bir şekilde hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🥰