Morkelebek26 benimmdunyamm evet arkadşımda öyle dedi alttan diye 😁😁😂😂 amma velakin ben o sorun olmaz dediği halde tedirgin oluyorum siz herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı alttan muayeneyle? 🙈
benimmdunyamm Morkelebek26 hayır benim 8+4 de kadar karından betam yüksek olduğu halde görünmedi hep alttan baktı hiç bir sıkıntı olmadı
Aksakal1907 @“Morkelebek26” ben 5 haftalıkken keseyi gördüm 8 haftalıkken kalp atışını duydum ama alttan muayene ile çünkü 5 haftalıkken gittiğimde rahmin arkada demişti
Morkelebek26 Aksakal1907 peki alttan muayene de bir skntınız oldu mu? İstenirse yaptırmamı önerirmisiniz?
betulpolat Aksakal1907 bende de hala bebek görünmedi. 6+6 da gittik görünmedi Perşembe 7+5 olmuş oluyor inşallah görünür
Aksakal1907 @Morkelebek26 bı sıkıntı olmadı çok şükür bende çok tereddüt ettim alttan muayene için 5 haftalıkken gittiğimde kabul etmemiştim sonra kendi özeldeki doktoruma yazdım bizde zaten vajinal muayene yapıyoruz diyince 8+1de gittiğimde tekrar karından görülmediği için kabul ettim
Aksakal1907 @betulpolat inşallah görünür ben 5 haftalıkken gittim 1 hafta 10 gün sonra tekrar gel dedi doktorum ama o hafta yıllık izne çıkıyormuş ondan sonraki hafta gittim 8+1 de alttan muayene ile gördük kalp atışını da duyduk çok şükür şuan 10+4