Sg40_ 5 ci hafta kese göründu 7 haftada da kalp atışını duyduk 5ci hafta keseyi boş görmüyorum demişti istersen alttan muayene edelim dedi ama kabul etmedim bekledim 7ci hafta duyduk şükür 😊
betulpolat Sg40_ Ben 6+6 da gittim görünmedi bugün 7+2 bakalım Perşembe tekrar gidicez. Boş gebelik şüphesi var :(
Deletedmom_12 betulpolat allah sana bagişlasin bence 9 a kadar bekle bazi kalp atislari 9 da atmaya basliyor yani 9 da canlanma oluyor
betulpolat Vera09 6+6 da gittiğimiz de henüz göremedik bugün 7+2 bakalım Perşembe görünecekmi.. peki siz önceden baktırdınızda görünmedi mi
Vera09 betulpolat doktor 7de gelinki kalp atışını duymuş oluruz daha net olur demişti. Sizinki de gözükür inşallah🙏🏻
Morkelebek26 Deletedmom_12 evet canım hemşirelik okuyan arkadaşa sordum oda 5. Haftada 1500 üstü berayla gözükür dedi 🤗🤗 teşekkürler cevabın için 🤗
Morkelebek26 benimmdunyamm yok kuzum hemşirelik okuyan arkadaşa sordum oda 5. Haftada 1500 üstü betayla gözüküyormuş çoğu zaman öyle dedi dedi 🤗🤗 teşekkürler cevabın için 😊🤗
Morkelebek26 benimmdunyamm evet arkadşımda öyle dedi alttan diye 😁😁😂😂 amma velakin ben o sorun olmaz dediği halde tedirgin oluyorum siz herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı alttan muayeneyle? 🙈