Biz ilk ogrendigimizde cinsiyet bilmezken , erkek ve kiz icinde isim sectik. Benim erkek icin her zaman istedigim isimle kayinbabamin ismi ayniydi ve ben acikca belirttim kayinbabamdan ziyade neden istedigimi falan. Ama bizde hic karismadilar Allah yukarda. Kayinbabamda kaynanamda ne isterseniz koyun bizim ismimiz olsa da olmasada farketmez , ha koyarsaniz hosumuza gider dogru ama koymazsaniz da torunumuz hic bir sey degismez ne size ne ona sevgimiz ve saygimiz dediler ve cekildiler ne desek tamam dediler sadece ben bir isim sectim basta o cok olur tasiyamazsa sorun olur cocuga dert olur kizim dediler o kadar