Benim de oğlum olacak Allah nasip ederse. Eşimin tarafına şakayla kayınbabamın adını koyacağımı söylediğimde şiddetle karşı çıkıyorlar (kendisi biraz huysuz olduğu için) ama kendi ailem “bak tek oğulları var içlerinde kalmasın kayınbabanın adını koy” diyorlar. Dedim ne alaka dünyada başka isim mi kalmadı, oldu olası karşıyımdır anneanne babaanne dede ismi konmasına. Kendi istediğim ismi koyacağım inşaAllah herkes de kabullendi adıyla seviyorlar soruyorlar çocuğumu. :)