Gzmpyrz Ilk_anneligim yok yapmıyor canım bi de bazen tahin bal ceviz karıştırıp yiyorum 😂 ama hani kilo alsın diye özellikle yapmıyorum sabah kahvaltı öğünümde falan tüketiyorum
Kubra_miray_szr Gzmpyrz meb sade maden suyu diyotlar iyi değilmiş bende çok içiyorum asitli felan acaba ne yapsam
Kubra_miray_szr Gzmpyrz maden suyu bende içiyorum hergun diyorlar zararlı asitli felan ama sade olanı içiyorum
Gzmpyrz Kubra_miray_szr sadece zararlı değil doktorlar öneriyor hergün 1 tane diye magnezyum var sonuçta içinde Beypazarı Kızılay içiyorum ben diğerlerinin değerleri düşük
rgsenyuz Nskyhn kaşar ve yumurtadan vazgeçemiyorum vitaminlerimi de hiç aksatmadım. Mide bulantısı çekmediğim için iştahım da hep açıktı 😊iyi mi kötü mü bilemiyorum bunun bir de çıkışı var🤷🏻♀️
rgsenyuz Tugcesevimli bence güzel bir durum çünkü kilosu güzel maşallah ben böyle devam edersem ve vaktini aşarsa sezaryen olabilir diyor doktorum 😅
fatma24--- Merveilgaz çok iyi çıkmış..benimde 28+2 de gittim..ikizler 1220 Gr çıktılar..36.7 cm …sizin bebiş uzun hatta..sıkıntı yok çok iyi
Busra2626 31 haftalıkken 1.980gram di en son gittiğimde şuan 33+5 iz pazartesi ogrencez inşallah tekrar 😊
Cansumertt Merveilgaz 36+0 haftalıkken 3800 gram dı 53cm şuan 39+1iz Perşembe günü konturolumuz var bakalım kaç olduk heycanlıyızz💖💖☺️🧿🥺