Basak-88 arada oluyor nstye girince bişey yok evet sertleşme oluyor. Zaten 3cm açıklığımda vardı. Pazartesi falan gidcem 36 küsür olcak hafta olarak. 37 yi geçmesin istiyorum çok kilolu olduğu için sezaryen mecbr daha doğrusu bende şeker olduğu için. Herseyin hayırlısı sezaryen den çok korkuyorum önceki 2 doğumum normal