Asumaan BenEsra ah benim de en korktuğum şeydi ama bebeğini görüyosun ona gidicem diye hemen kalkıverdim. Aslında normal istedim suyum bittiği için suni sancıda istemedim korktuğum gibi değilmiş sezeryan da☺️
EzgiErdemEge Ohh rabbim uzun dağlıklı ömürler nasip etsin..ben şu an 37+4 deyim ve sezeryan olacağım 11 mayısa gün verdi ama 5 mayıstan itibaren bekle dedi🥰 ama çok korkuyorum hem sezeryandan hem de çok ağrım olur mu acaba diye😞
Asumaan EzgiErdemEge hiç korkmayın o kadar yardımcı oluyor ki hemşireler olsun ebe olsun zaten Rabbim yardımcı oluyor sağlıkla gelsin inşallah 🤲🥰