Natcan Asumaan peki canım bi sıkıntı oldu mu kaç kilo doğdu paşamız yanında mi küveze aldılar mi yoksa. ben iki gün önce dr daydım doğum belirtileri başlamış sertleşme var karnımda ara ara sancı oluyor doktor 10 mayısa kadar dayan dedi dinlenmemi istedi
Asumaan Natcan 2770grm doğdu şükür iyi ama kuveze aldılar oda şekeri düşük diye sadece diğer herşeyimiz iyi şükür
bussraozturk Asumaan gözün Aydın canım bayram şekerin gelmiş ne güzel Allah sağ sağlim büyütmek nasip etsin. Herhangi erken doğum riskin var mıydı yoksa bir anda mı geldi. Benim erken doğum riskim vardı 35+4 olduk her an gelebilir diye tetikteyim açıkcası bende
Asumaan bussraozturk geldi bayram şekerimiz çok şükür. Hayır hiç bir riskim yoktu herşey yolundaydı birden geldi
Asumaan EGF gece uykumdan uyandım suyumun gelmesiyle birlikte hastaneye geldim sezeryan oldum kendi isteğimle
BenEsra Asumaan gözünüz Aydın inşallah iyisinizdir kendi tercihinizle tezattan olduğunuz İÇİN pişmanmısıniz cok zormu ilk ayağa kalkmak acısı cokmu dayanılmaz bişey en cok ondan korkuyorum bende
Asumaan BenEsra ah benim de en korktuğum şeydi ama bebeğini görüyosun ona gidicem diye hemen kalkıverdim. Aslında normal istedim suyum bittiği için suni sancıda istemedim korktuğum gibi değilmiş sezeryan da☺️