charlottececi BestMom5 24 ten beri oyleyim. 30+2 yim. İkiz hamileyim. Gece en az 3-4 kere tuvalete gidiyorum. Aksam su icsem icmesem bisi degismiyo. Asiri terliyorum son 2 haftadır. Son haftalar vucut zaten lohusaliga hazirliyor kendini normal yani. Benimki ikiz oldugu icin erken basladi cok yipratti beni. Hamileligimin basında da uyuyamiyordum. Gecen prilam ictim cok bulantim var diye oyle uyumusum birkac saat. Artik gerçeğimiz bu birkac yıl 🤣
Kubragb Nur223 yeri daraldigi için olabilir evet ay ben kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum bir de 36 37 de doğacak gibi sizin 39 çok uzak gibi geliyor bana 🙈
Nur223 Kubragb valla o kadar baskı oluyor ki vajinaya 2 gündür kötüyüm. Allah bir avazda doğurmayı naaip etsin hepimize 🤲😊
BestMom5 Kubragb bende keşke bir şekilde uyuyakalsam diye dua ediyorum. Benimki ben uyuyunca uyuyor genelde ama sizin ki bu şekildeyse uykusuzluk artı baya sinir bozucuymus
Kubragb BestMom5 öyle uyutmuyor bebişim şimdiden sağa da dönsem sola da dönsem hareket ediyor tekme atıyor ta kii yorulana kadar
Ecoli28 Benim de aşırı uykum geliyor ama kol ağrısı ile uyanır oldum son zamanlarda saatlerce de geçmiyor,en son eşimi uyandırıp masaj yaptırıyorum , saat başı tuvalete uyanmalarımı söylememe gerek yoktur tabi 😑
Merveofs 24+6. Ne tuvalet ihtiyacı ne ağrı sızı ne bebişin hareketleri… Hiçbir sorunum yok şükür şimdilik ama asla yatamıyorum 4-5 saat uyudum mu direkt gözlerim açılıyor. Misal şu an… Gece 2de yattım arada namaza uyandım uyudum ve şu an uyandım yatamıyorum ama deli gibi uykum var. Ne yapacağımı anlamış değilim kafayı yicem sonunda
GriMavi BestMom5 agrıyor tabiki ozmanda bi 10 dk filan sola yatıyorum sonra hemen yine otutuyorum ayagmı uzatarak sırtıma ve Başımda yastık koyup öyle sabahı yapıyorum valla napim İdare seklinde
Antevortes Kizlar bi yolunu bulmamiz lazim. Uyku icin Zorlamamiz lazim kendimizi ozellikle son haftalarda. Benim doguma 12 gun kaldi diyor ama ben iki gundur hastanelerde surunuyorum geldi gelecek diye. Dun doguruyorum sandik butun aileyi toplayip hastaneye gittik. Agrilar sancilar kivraniyordum ve iki gunde 3 saat anca uyumustum. Nasil dogururdum hic tahmin bile edemiyorum enerjim bitik cunku. Dogurmadim diye cok mutluyum ve simdi hic yataktan cikmama karari aldim gereksiz ev isleriyle de kendimi yormicam bedenimizi dinlendirmemiz lazim dogum cok yorucu bir sey
BestMom5 Antevortes evet ben uyumasak dahi dinlenmeniz eğer dinlenmezsek bebeğin strese girdiğini ogrendim…..
Tazeanne0134 BestMom5 ah ah canım bende 36+6 haftalık hamileyim gr uyku yok inan başım çok ağrıyor gece de aynı şekilde sabahta 8-9 gibi kalkıyorum az kaldı inşallah bi doğursam rahatlayacam Allah’ın izniyle
BestMom5 Tazeanne0134 hii bir gun ileridesin benden ve aynı durumdayiz bende uyumadigim vakitlerde inanılmaz baskı sancı hissediyorum dinlenmedigimiz için aynı zamanda uyumayarak bebegin strese girmesinden dolayıymış….
Tazeanne0134 BestMom5 aynen ya bide benim oğlum var bana yapışık gibi uyuyor ondanda oluyor hep sıcaktan falan bide oğlum yapışık uyuyor bana napacam az kaldı sıkacam dişimi