Ben de aynı durumdayım 35.hafta uykular haram oldu uyumak için erkenden yatsamda uyuyamıyorum saatlerce bir sağ bir sol o yüzden bir yerlerde uyuyakalirsam şükrediyorum biri uyandırinca sinir krizi geçiriyorum çünkü zaten azıcık uyumuş olabiliyorum… Bir de ben yatinca bebek aşırı hareketleniyor sizinde öyle mi tekmeler havada uçuşuyor can acıtan türden uyuma der gibi..