VeraRi19 Önerilerinizi alabilir miyim? İlk kızımın adı Vera,ikinci kızım için Maya ismini düşündüm fakat eşim isme pek ısınamadı. Belki başka bir isim siner içime,önerilerinize talibim😌
VeraRi19 serpilctn Maya ismini duyunca hiç o anlamı gelmiyor aklıma ya🫣 Teşekkür ederim önerileriniz için 🌸
VeraRi19 Esmk Evet çok uyumlu geliyor kulağa son zamanlarda duydum birkaç kişinin bu ismi koyduğunu. Eşime ileticem🥰
uckedibirbebek Arkadaşımın kızının ismi Parla. İlk duyduğumda garip gelmişti ama sonradan seslenince falan çok hoşuma gitmeye başladı.
VeraRi19 uckedibirbebek Anlamıda çok hoş aslında. Bende listeme almıştım ismi ama eşim pek sevmedi🥲 Koysak zamanla kulak alışır söylerken
Angeell_ VeraRi19 Ben Alya düşünüyordum eşim herkeste var hem söylemesi zor dedi🙊 AYLA koysak nasıl olur dedi ki ayla filminden çok etkilenmiştik zamanında isabet oldu hoşumada gitti herkeste olan bir isimde değil Ayla koymaya karar verdik🥰🌙 Bu arada bence Maya ismide çok güzel 🌸