Kbr Herkesin bunyesine göre degisiyor canim ☺ ben 13.haftada erkek oldugunu ogrendim, erkek bebekler cok daha cabuk insan sekline geliyorlar. 8 - 13 haftalar arasi bulanti ve asiri hazimsizlik yasadim, aksam saat 9 dan sonra birsey yersem hastaneye serum takilmaya gidiyordum hazmedemedigim için. 20.haftama kadar 3 kilo aldim suan 32.haftam bitti 10 kilo almisim 😅 4 ay tatli yiyemedim suanda da çok fazla yemiyorum. Erkek bebek kiz bebege göre daha kolaymis hamilelikte kiz daha zorluyormus ☺ bir de su son 1,5 aydir cildim inanilmaz beyazladi,bacaklarimi gorenler sasiriyor o derece 😄 ve yuzum de daha güzel oldu, çok şükür çillenme yada lekelenme yasamadim ☺ benim hamileligim bu sekilde canim 💕