Benim akıntım var ve kokulu çok rahatsız edici. Doktoruma söyledim kaşıntı ve idrarda yanma varsa enfeksiyon dedi eğer yoksa normal dedi östrojen hormonuyla alakalı dedi. Ama koku beni acayip rahatsız ediyor günde 3 4 kere çamaşır değişiyorum… günlük pedte kullanıyorum ne olcak bilmiyorum artık doğuma kadar böyle sanırsam Ozlemyeni