Kızlar cuma günü kontrolüm vardı aşırı derecede ödem sorunum var 33+3 haftalık gebeyim Dr idrar tahlili istedi idrarda şeker çıktı takibe alalım ddi günlük bana sonucunu at ddi dün ölçtüm 115 falandı bugün tatlı bisiler tüketmedim 161 çıktı yüksek mi bilgisi olan varmı acaba 🥺🥺