Kızlar ilk gebeligim 36. Haftamizdayiz daha tık yok. Ama merak ettiğim suyumuz gelince hemen doktorami gidiyoruz yoksa evde 1 2 saat oyalanip biraz sancı cekipmi gitmemiz gerek ? Nasıl yapicam hastane yarım saatlik Bi uzaklıkta. Suyum gelirse ilk duşa gireceğim burada gördüğüm kadarıyla herkes öyle yapmış. Duştan sonra hemen hastaneyemi gitmeliyim ?