Çalışan gebelere sorum olucak arkadaşlar,
Mesela 32. Haftanın sonunda çalışmayacak da olsanız doktordan çalışamaz raporu almamıza gerek var mı, hani çalışacak olsak çalışabilir raporu almamız gerekiyorya kafam karıştı biraz. Bide 32. Haftanın sonunda doğum iznine çıkmadan önce 1 2 hafta doktordan normal rapor istesek veriyorlar mı? Hani maksat doğum iznine geç çıkmak ama çalışırkende yoruluyorum. Siz neler yaptınız bu süreçte.