SimgeTuna 50 gün sürmüştü benim. Şaka gibiydi 20 gün demişti doğum yaptıran ebe ama sen beyaz tenlisin daha geç iyileşebilir demişti ve cidden öyle de oldu. 50 gün oturamamak çok zor olmuştu bebeğimi oturarak emzirmek istiyordum falan ama geçip gidiyor korkutmak amaçlı söylemiyorum temiz de bakmıştım fakat yapısal sanırım. Şimdi 2. Bebişimin doğumu yaklaştı bakalım ne bekliyor beni 🤷🏼♀️😅